AC STAG dzięki najniższej cenie instalacji jest wiodącym w Polsce producentem instalacji gazowych LPG. W Słupsku rekomendowanym warsztatem jest firma PTAK LPG. Dzięki niskiej cenie STAG jest często montowaną instalacją w Kobylnicy i okolicach Słupska.

Instalacje LPG AC STAG można konfigurować z dowolnymi wtryskiwaczami np. Matrix, Hana, OMVL podnosząc parametry standardowego zestawu instalacji gazowej. Instalacja współpracuje z różnymi reduktorami, najczęściej wybieramy reduktory ZAVOLI, KME, Tomsetto.

Wszechstronna oferta samochodowych instalacji gazowych marki STAG sprawia, że można je zamontować w samochodach rożnej klasy. Powszechnie uważa się, że instalację gazową montuje się tylko w starszych samochodach w ramach oszczędności. Nic bardziej mylnego. Innowacyjne systemy LPG marki STAG cieszą się dużą popularnością także wśród właścicieli aut wyższej klasy, którym nie obca jest idea oszczędzania, czy dbałość o środowisko. Zastosowanie innowacyjnych komponentów, odpowiednio dobrany system i prawidłowe jego skonfigurowanie, pozwalają na utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika – jak moc i moment obrotowy – na identycznym poziomie jak przy zasilaniu benzyną. Jeśli nie ma różnicy w jeździe, założenie instalacji nie ma negatywnego wpływu na silnik to rachunek jest prosty - autogaz po prostu się opłaca!

INSTALACJA STAG 300

Mikroprocesorowy sterownik wtrysku gazu w fazie lotnej w szczelnej aluminiowej obudowie z hermetycznym złączem. Nowoczesna bardzo zaawansowana technologicznie konstrukcja elektroniczna daje możliwość współpracy z najbardziej wymagającymi sterownikami benzyny / OBD 2 /, steruje wtryskiem gazu na podstawie sekwencyjnego lub niesekwencyjnego /półsekwencja, full group/ wtrysku benzyny.

Sterownik Stag 300-4 może sterować do czterech sekcji, Stag 300-6 do sześciu sekcji,a Stag 300-8 do ośmiu sekcji wtryskiwaczy benzynowych. Sterownik Stag 300 współpracuje z różnymi wtryskiwaczami gazowymi nawet o rezystancji 1 &Omega.
Stag 300 zawiera wewnętrzny emulator wtryskiwaczy benzynowych, w przypadku braku gazu następuje automatyczne przejęcie na benzynę sygnalizowane sygnałem dźwiękowym. Ustawienie parametrów oraz śledzenie bieżących wskazań odbywa się za pomocą komputera. Istnieje możliwość zapisu danych i przesyłania drogą elektroniczną.